در بازید وزیر گردشگری تاتارستان از غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تأکید شد:

لغو روادید سفرهای گروهی ایران و تاتارستان و برگزاری رالی های مشترک

1402/11/23 - 22:39

وزیر گردشگری ایالت تاتارستان روسیه با مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی دیدار و در خصوص توسعه همکاری های مشترک در زمینه فعالیت های گردشگری و اتومبیلرانی، مذاکره کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، «سرگئی ایوانف» روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه همزمان با نخستین روز برگزاری هفدهمین ‌نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، ضمن بازید از غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با محمدحسین صوفی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دو طرف بر توسعه همکاری های فی مابین در زمینه فعالیت های گردشگری و اتومبیلرانی از جمله لغو روادید سفرهای گروهی ایران و تاتارستان و برگزاری رالی های مشترک تأکید کردند.

وزیر گردشگری تاتارستان و محمدحسین صوفی همچنین برای تسهیل عبور و‌ مرور گردشگران و کاهش تشریفات بین المللی از طریق لغو روادید گردشگرانی که به صورت گروهی به کشور مقابل سفر می کنند، اعلام آمادگی کردند.

در ادامه این دیدار مقرر شد، کارشناسان دو طرف، موضوع  برگزاری رالی های گردشگری بین المللی بین دو‌ کشور را به منظور اجرا در فصول بهار و تابستان سال آینده، بررسی و پیگیری کنند.

غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با شماره ۱۶ در سالن ۳۸ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ ازساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ پذیرای علاقه مندان به فعالیت های اتومبیلرانی و گردشگری است.