بازدید استاندار تهران از غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

1402/11/23 - 15:12

استاندار تهران از غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران 1402 بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، علیرضا فخاری استاندار تهران به همراه پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران روز دوشنبه 23 بهمن همزمان با نخستین روز برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، با حضور در سالن 38 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ضمن بازدید از غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با محمد حسین صوفی مدیرعامل کانون گفتگو و تبادل نظر کرد.

استاندار تهران در این بازدید از بخش های مختلف از جمله صدور اسناد و مدارک بین المللی رانندگی، اتومبیلرانی، پرتال جامع گردشگری کشور بازدید کرد.

فخاری همچنین از سامانه ملی سفر 09629 و روند پاسخگویی کارشناسان این سامانه به تماس های کاربران در خصوص وضعیت جوی، ترافیک راه ها، ظرفیت های اقامتی کشور، نحوه رسیدگی به شکایات و نظرات مسافران و گردشگران و ... بازدید کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران در ادامه گزارشی از شکایات واصله و روند دریافت گزارش و رسیدگی شکایات مردمی از مراکز اقامتی، هتل ها، مهمانپذیرها و ... تا حصول نتیجه، ارائه کرد.

همچنین در پایان این بازدید، علیرضا فخاری استاندار تهران با محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی دیدار و در خصوص تقویت همکاری های فی مابین گفتگو و تبادل نظر کرد.