ویژه برنامه های خودرویی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نمایشگاه گردشگری تهران

1402/11/23 - 13:38

حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، برنامه های ویژه اتومبیلرانی از جمله برگزاری رالی تور، نمایش خودروهای تاریخی، کمپر و کاروان و انواع موتورسیکلت، برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، رویدادهای اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از روز دوشنبه 23 بهمن 1402 همزمان با افتتاح هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران به مدت 4 روز در غرفه کانون و همچنین فضای باز اجرا می شود.

در این راستا، 15 دستگاه از انواع خودروهای کمپر و کاروان و 15 دستگاه موتورسیکلت مسافرتی سبک (ادونچر) عضو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، در محوطه سالن 38 محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران، مستقر شده اند.

در غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که با شماره 16 در سالن 38 برپا شده است نیز یک دستگاه خودرو بنز یونی ماگ مدل 1956، یک دستگاه فولکس بیتل مدل 1955، یک دستگاه آلفارومئو جولیا اسپرینت جی تی ولوچه مدل 1968، یک دستگاه خودرو بی او دبلیو مدل 1972، یک دستگاه خودرو بنز مدل 1963 و یک دستگاه خودرو فراری مدل 2004 به نمایش گذاشته شده است.

در کنار اینها، دو دستگاه موتورسیکلت مسافرتی و دو دستگاه دوچرخه تاریخی به منظور معرفی بیشتر و بهتر برنامه های متنوع حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در معرض دید عموم قرار داده شده است.

رالی تور تفریحی، گردشگری و خانوادگی تهران- گیلان از دیگر رویدادهای اتومبیلرانی کانون است که روز 25 بهمن ماه از محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز می شود و روز جمعه بیست و هفتم ماه جاری در منطقه سفید کنار به پایان می رسد.

علاقه مندان به آگاهی از برنامه ها و رویدادهای اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحه کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن 66718082-021 تماس حاصل کنند.

بر این اساس در حاشیه برگزاری غرفه کانون در سالن 38، روز دوشنبه 23 بهمن 1402 همایش کمپر و کاروان و موتورسیکلت ها، سه شنبه 24 بهمن همایش دوچرخه، موتوسیکلت و رژه ناوگان امدادی کانون، چهارشنبه 25 بهمن آغاز رالی تور و همایش سافاری و پنجشنبه 26 بهمن ماه همایش خودروهای کلاسیک و خودروهای شهری در فضای باز نمایشگاه، برگزار خواهد شد.