رالی تور سافاری قزوین به آخر خط رسید

1402/10/24 - 09:17

رالی تور گردشگری سافاری قزوین– طارم سفلی یادمان شهدای حادثه تروریستی کرمان با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، در این رقابت که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی استان کرمان برگزار شد، شرکت‌کنندگان در مسیر استان‌های قزوین، گیلان و زنجان به رقابت پرداختند.

رالی تور گردشگری سافاری قزوین میزبان ۶۰ دستگاه خودرو و ۱۵۰ نفر شرکت کننده بود.

شرکت کنندگان صبح روز جمعه از بوستان هشت بهشت در شهر قزوین حرکت کردند و پس از دو روز رانندگی در مسیرهای خاص و ویژه و ثبت عملکرد خود در ایستگاه های کنترل، به خط پایان در نیروگاه بادی روستای سیاهپوش واقع در منطقه طارم سفلی استان قزوین رسیدند.

در پایان مهدی خدایی و آرزو ایرانمهر از آذربایجان شرقی به مقام قهرمانی رسیدند. مهدی علی اکبری و مائده حق‌شناس از آذربایجان شرقی نیز مقام دوم را به خود اختصاص دادند و رضا دمساز به همراه مسعود شیرمحمدی از قزوین بر سکوی سوم ایستادند.

علاقه مندان به آگاهی از برنامه ها و فعالیت های اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحات کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن 66718082-021 تماس حاصل کنند.