جانمایی نمایندگان گردشگری ایران در فیتور 2024

1402/10/24 - 09:05

مراسم قرعه کشی جانمایی محل استقرار شركت كنندگان در پاویون ایران در نمایشگاه فیتور اسپانیا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این جلسه روز شنبه 23 دی ماه 1402 با حضور محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و جمعی از مدیران و نمایندگان معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دفاتر خدمات مسافرتی و آژانس های هواپیمایی در محل سالن جلسات ساختمان مرکزی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد.

در این مراسم که برای نخستین بار هم به صورت حضوری و هم به صورت برخط برگزار شد، محل قرار گیری شرکت کنندگان در پاویون ایران در چهل و چهارمین نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا از طریق قرعه کشی مشخص شد.

بر این اساس، عرشیان سالار، اندیشه گردشگر آسیا، گروه هتل های هما، ایران دوستان، صوفی گشت البرز، آیتو، ژیوار سفر نوین، شیده شیراز، گشت تور شیراز، الوان سفر، فطرس، علاء الدین تراول، پردیسان گشت و تعطیلات رویایی به ترتیب غرفه های یک تا ۱۴ را به خود اختصاص دادند.

در این مراسم علاوه بر قرعه کشی، آخرین هماهنگی های اجرایی نمایشگاه فیتور ۲۰۲۴ به منظور حضور هدفمند و یکپارچه ایران در این رویداد جهانی نیز صورت گرفت.

فیتور امسال از 4 تا 8 بهمن ماه 1402 همزمان با 24 تا 28 ژانویه 2024 در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های FIERA DE MADRID در کشور اسپانیا برگزار می شود.

نمایشگاه FITUR فضای تجاری مناسبی را برای حضور، گردهمایی و ملاقات های متعدد و مفید در اختیار آژانس‌های گردشگری، گردانندگان تور، هتل‌ها، مشاورین و کارشناسان توسعه صنعت گردشگری و سایر متخصصین این حوزه جهانی قرار می‌دهد و یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت گردشگری در بازار اسپانیا و اروپا، آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا به‌شمار می‌آید.