مدیرعامل آژانس مسافرتی علاء الدین:

نمایندگان ایران فارغ از مسائل سیاسی، مردم و ملت روسیه را برای سفر به ایران دعوت می کنند

1401/12/27 - 12:57

جعفری، مدیرعامل آژانس مسافرتی علاء الدین: برای مردم روسیه که می خواهند به سفر بروند و از تنش ها و خستگی زندگی روزمره جدا شوند، برنامه ریزی داریم و ملت این کشور را به دیدن جاذبه های کشورمان دعوت می کنیم.

به گزارش روابط عمومی ستاد نمایشگاه، امیرحسین جعفری که به عنوان یکی از نمایندگان و فعالان صنعت گردشگری کشورمان در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی سفر و هتلداری مسکو حضور دارد، شرایط پاویون ایران در این دوره از نمایشگاه را بسیار متفاوت و خاص توصیف کرد و گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و فضای بسیار مناسبی که به ایران اختصاص داده شده است، شاهد نتیجه در خور و با شکوهی هستیم و می توان گفت، یکی از خاص ترین غرفه هایی است که تا کنون ایران در نمایشگاه های بین المللی گردشگری داشته است.

او به شرایط سیاسی پیش آمده برای کشور روسیه در مجامع بین المللی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به این شرایط و محدودیت سفر روس ها به برخی کشورها، ایران می تواند با برنامه ریزی و طراحی تورهای متنوع و ویژه به مقصد سفر گردشگران و بازار شرکت های خدمات مسافرتی این کشور تبدیل شود.

مدیرعامل آژانس مسافرتی علاء الدین تصریح کرد: علیرغم اینکه نمی توان به شرایط موجود بی تفاوت بود اما؛ این یک فرصت برایمان به شمار میرود که باید به نحو شایسته از آن بهره ببریم. چراکه؛ این مردم روسیه هستند که برای سفر به ایران تشویق می شوند و ما با مردم و ملت این کشور سر و کار داریم نه با مسائل سیاسی و شرایطی که حاکم است.

جعفری در ادامه اظهار داشت: هم اکنون در روسیه برای مردمی که می خواهند به سفر بروند و از تنش ها و خستگی زندگی روزمره جدا شوند برنامه ریزی داریم و ملت روسیه را به دیدن جاذبه های کشورمان دعوت می کنیم.

او در پایان برگزاری نشست های مشترک، اجرای مراسمات آیینی و موسیقی سنتی را یکی از نقاط قوت امسال پاویون ایران دانست و بسیار جذاب و اثر بخش خواند.