برگزاری نشست آموزشی رالی هنرمندان همزمان با روز ملی سینما

1401/6/23 - 15:09

دومین جلسه توجیهی- آموزشی اعضاء باشگاه ملی گردشگری رالی هنرمندان، از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این رویداد روز دوشنبه ۲۱ شهریور 1401، همزمان با روز ملی سینما، با حضور جمعی از هنرمندان و چهره های شناخته شده حوزه سینما و صدا و سیما از جمله لیلا زارع، ساناز سماواتی، زهرا داوود نژاد، نگین صدق گویا، السا فیروز آذر، ستاره حسینی، دانیال عبادی، بهشاد شریفیان، بهمن دان، محمودرضا قدیریان، بهمن هاشمی و ... در سالن سینمایی مجتمع جم سنتر برگزار شد.

در این نشست کارشناسان و مربیان رالی های گردشگری و اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به ارائه نکات آموزشی در حوزه قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی، فنون حرفه ای در رانندگی و مسیریابی و نکات ایمنی در سفرهای زمینی پرداختند.

این نشست های تخصصی و آموزشی به منظور آماده سازی هنرمندان برای حضور در رقابت رالی شهری که با هدف توسعه و ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن و کاهش آمار تصادفات و سوانح رانندگی برای برگزاری در اردیبهشت ماه 1402 طراحی و برنامه ریزی شده است، به صورت مستمر در طول سال برگزار خواهد شد.

شراره رخام، الهام طهوری، پانته آ مهدی نیا، فرشته آلوسی، سمیه قانعی، فاطیما درستکار، سارا کیا، مرتضی عمادی، هومن حسین، نژاد کلایی، حمید مهین دوست، امین ایمانی، مجید بهرمند، محسن مالجو، فرشید فهیم، مجید غضنفری، رضا مهرانفر، کوروش معصومی، فرشید محمودی، جعفر یازرلو، امین نبی الهی، حامد احمد جو، برسا حسین نژاد کلایی، مجید ایمانی، محمد اسکندری، سامان محامی از دیگر شرکت کنندگان در رالی مذکور خواهند بود.