ویژه برنامه های اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در سه استان

1401/4/6 - 09:32

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همزمان با تعطیلات آخر هفته نخست تیر ماه 1401 ویژه برنامه های اتومبیلرانی در استان های تهران، البرز و گلستان برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، بر این اساس همایش ملی خودروهای فول اسپرت شهری با مشارکت مجموعه بازار بزرگ ایران و باشگاه ملی گردشگری خودروهای شهری روز جمعه 10 تیر ماه 1401 در مجموعه ایرانمال تهران برگزار می شود.

همچنین بزرگترین همایش خودرویی شهرستان فردیس روز جمعه هفته جاری با همکاری حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان البرز، کمیته تورینگ و سافاری، کمیته آفرود و کمیته کلاسیک شهرستان فردیس در محل پارک تندرستی این شهرستان برگزار خواهد شد.

نمایشگاه توانمندی های موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان نیز برنامه ای است که دهم تیر ماه با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی این استان و به مناسبت گرامیداشت روز ملی ازدواج در محل شهربازی قدیم استان گلستان برپا خواهد شد.

توسعه فعالیت های اتومبیلرانی در کشور، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، غنی سازی اوقات فراغت جوانان و پاسخ مناسب به هیجانات آنان و ایجاد محلی مناسب برای انجام گفتگوهای تخصصی و گردهمایی علاقه مندان به خودرو از مهمترین اهداف برگزاری این برنامه ها از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان یکی از متولیان اصلی حوزه اتومبیلرانی در کشور، است.