برگزیدگان رالی تور گردشگری تهران- ساری معرفی شدند

1401/2/31 - 13:12

رالی تور گردشگری تهران- ساری با معرفی برگزیدگان از سوی گروه داوران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این رالی روز پنجشنبه 29 اردیبهشت ماه 1401 با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری و حمایت مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران و منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با هدف ترویج سفرهای مسئولانه و ایمن، توسعه فعالیت های اتومبیلرانی در کشور، ایجاد شور و نشاط اجتماعی ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، توسعه فرهنگ رانندگی ایمن و حفاظت از محیط زیست در سفر در تهران آغاز شد.

رالی تور گردشگری تهران- ساری که در سه سطح همگانی، پیشرفته و اختصاصی برگزار شد، روز جمعه سی‌ام اردیبهشت ماه با معرفی برگزیدگان که بر اساس امتیازهای ثبت شده از سوی داوران و ناظران این رقابت انتخاب و در مراسمی با حضور شرکت‌کنندگان معرفی شدند به کار خود پایان داد.

بر این اساس در سطح اختصاصی روح اله کاظمی و زهرا احمدی مقام اول، مهدی منصوری و مژگان صادقی مقام دوم و محمدعلی فرسوده به همراه فرانک عرفانیان مقام سوم را کسب کردند. احمد جعفری و مهکامه قربان خانی، سعید حکیمی و سعید صالحی، علی صفائی و باران صفائی به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم در سطح همگانی شدند.  در کلاس پیشرفته نیز سپهر سعیدی و علیرضا قیاسی مقام نخست، محمد مرادی و مهتاب میرعلائی جایگاه دوم و رضا نانکلی و سید نقی آصف حسینی جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

معیار پیروزی در رالی های گردشگری، سرعت نبوده و برگزیدگان صرفا بر اساس «نقشه خوانی» و محاسبات صحیح فرمول های آموزش داده شده ، ضمن رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی و بر اساس کمترین امتیاز منفی ثبت شده در ایستگاه های کنترل در طول‌ مسیر رالی انتخاب می شوند.