هشتمین گردهمایی بزرگ فولکس واگن های ایران در 6 استان کشور

1401/2/31 - 12:05


فولکس واگن های ایران برای هشتیمن بار با تلاش انجمن وسیله های نقلیه تاریخی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همزمان در 6 استان کشور گردهم آمدند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این گردهمایی روز جمعه 30 اردیبهشت 1401 به صورت همزمان در مجموعه فرهنگی تجاری ایران مال در تهران، مجموعه تاریخی ارگ کریمخان در شیراز، مرکز تجاری سیتی سنتر در اصفهان، هتل هما در شهر مقدس مشهد، هتل صفاییه در یزد و موزه خودروهای کلاسیک تبریز، برگزار شد.

در این رویداد که با استقبال علاقه مندان به فعالیت های اتومبیلرانی به ویژه خودروهای تاریخی و محصولات گروه خودروسازی فولکس واگن رو به رو شد، بیش از 500 دستگاه انواع خودروهای تاریخی فولکس شامل فولکس بیتل (قورباغه ای)، ترسپورتر، ون، گلف، پاسات، استیشن و نسل جدید خودروهای شرکت فولکس واگن، در تهران حضور داشتند. در اصفهان نیز 90 دستگاه، در شیراز 80 دستگاه، در مشهد 50 دستگاه، در یزد 35 دستگاه و در تبریز هم 45 دستگاه خودرو گردهم آمدند.

توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی در کشور، شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی و کلاسیک، معرفی خودروهای تاریخی به عنوان بخشی از ظرفیت های میراث فرهنگی - صنعتی کشور و ایجاد شور و نشاط اجتماعی از مهمترین اهداف برگزاری این گردهمایی است.