آغاز رقابت خانواده‌ها در رالی تور گردشگری البرز- مازندارن

1400/9/4 - 14:20


رالی تور گردشگری خانوادگی البرز – مازندارن با شرکت بیش از 70 دستگاه خودرو از شهرستان فردیس استارت خورد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، در این رقابت دو روزه که امروز پنجشنبه 4 آذر ماه 1400 از محل برج باغ شفق فردیس آغاز شد، خانواده‌ها ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، از جاذبه‌های مسیر حرکت خود، بازدید می‌کنند.

شرکت‌کنندگان در رالی تور گردشگری خانوادگی البرز – مازندارن با توجه به نقشه‌هایی که در اختیارشان قرار داده شده است، در ایستگاه‌های کنترل از پیش تعیین شده، توقف می‌کنند تا زمان و عملکرد آنان توسط داوران ثبت شود.

این نوع رالی‌ها مسابقه سرعت نبوده و به‌صورت نقشه‌خوانی و مسیریابی، ویژه خانواده‌ها و با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی برگزار می‌شود.

 در هر خودرو، اعضای یک خانواده حضور دارند و یکی از اعضا مسئولیت نقشه‌خوانی و مسیریابی و یک نفر هم رانندگی و هدایت خودرو را برعهده دارد.رالی تور گردشگری خانوادگی البرز– مازندارن امشب به شهرستان رامسر می‌رسد و شرکت کنندگان پس از یک شب اقامت، فردا جمعه 5 آذر ماه 1400 به سمت استان البرز بازخواهند گشت.

توسعه سفرهای مسئولانه در دوران کرونا، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن به منظور کاهش تصادفات و ترغیب اعضای خانواده‌ها به سپری کردن اوقات فراغت در کنار یکدیگر از مهمترین اهداف برگزاری این رالی است.

در پایان این رقابت فرهنگی، ورزشی به 5 شرکت کننده برتر که کمترین امتیاز منفی را دریافت کرده‌اند، لوح قهرمانی و جوایزی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان به حضور در رویدادهای اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اطلاع از زمان برگزاری این برنامه‌ها می‌توانند به نشانی اینترنتی WWW.TACI.IR مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 66749970-021 الی 4 تماس حاصل کنند.