آذری ها، تولد 57 سالگی پیکان را جشن می گیرند

1403/3/27 - 12:10

گردهمایی کلوپ ملی پیکان با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و انجمن وسایل نقلیه تاریخی استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رویداد روز 28 خرداد ماه 1403 همزمان با عید سعید قربان از ساعت 11 تا 13 با شرکت یکصد دستگاه خودرو پیکان از استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در پارکینگ شهرداری مرکز شهر تبریز برگزار خواهد شد.

مالکان و دارندگان تمامی مدل های پیکان از جمله جوانان، کارلوکس، دولوکس و استیشن برای هماهنگی حضور در این گردهمایی می توانند با شماره تلفن 09146119569 تماس گرفته و ثبت نام کنند.

بازدید از گردهمایی کلوپ ملی پیکان برای تمامی علاقه مندان و دوستداران وسیله های نقلیه تاریخی و کلاسیک آزاد و رایگان خواهد بود.

توسعه فعالیت های اتومبیلرانی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، ارائه خدمات به اعضاء کلوپ ها و کمیته های تخصصی، شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی، معرفی فعالیت ها و توانمندی های حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون از مهمترین اهداف برگزاری این رالی تور گردشگری است.

علاقه مندان برای آگاهی از برنامه ها، رالی ها، تورها، رویدادها و دوره های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحات کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن 66718082-021 تماس حاصل کنند.