تبریز تا لرستان در مسیر سافاری سواران

1403/2/4 - 14:34

حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری استان آذربایجان شرقی با همکاری کلوپ سافاری این استان رالی تور گردشگری سافاری در مسیر

تبریز تا لرستان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رویداد، با شرکت 12 دستگاه خودرو سافاری و حضور 45 نفر از اعضای کلوپ سافاری استان آذربایجان شرقی از محل شهر تبریز آغاز شد و پس از دو روز پیمایش در استان لرستان به کار خود پایان داد.

شرکت کنندگان در این رالی تور گردشگری از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری مسیر خود از جمله منطقه طبیعت گردی مخمل کوه که از جاذبه های دیدنی خرم آباد است، بازدید کردند.

این گروه در ادامه سفر خود، از آبشار بیشه که به عنوان چهل و هشتمین اثر ملی کشورمان به ثبت رسیده است و همچنین شهرستان دورود دیدن کردند.

توسعه فعالیت های اتومبیلرانی، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، ترویج فرهنگ پاسداشت طبیعت، ترویج سفرهای مسئولانه و کم خطر، معرفی جاذبه ها و مسیرهای گردشگری کشور از مهمترین اهداف برگزاری این رالی تور گردشگری، بود.

علاقه مندان برای آگاهی از برنامه ها، رالی ها، تورها، رویدادها و دوره های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحات کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن 66718082-021 تماس حاصل کنند.