پاسخگویی به بیش از ۹۵ هزار تماس و امداد خواهی در امداد خودرو کانون در طرح نوروزی ۱۴۰۳

1403/1/29 - 09:27

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در زمان اجرای طرح نوروزی 1403 بیش از 95 هزار تماس را از سوی مسافران نوروزی و گردشگران دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، امدادخودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان یکی از اعضای تأثیرگذار ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، با هدف کاهش بار ترافیکی در محورهای پرتردد، حفظ سلامت و ایمنی رانندگان و سرنشینان، حفظ ایمنی خودروهای مسافران نوروزی، ارائه خدمات امدادی به مسافرانی در راه مانده و به طور کلی بالا بردن کیفیت سفرهای جاده ای هموطنان، هرساله در طرح نوروزی پلیس راهور فراجا مشارکت فعال و سراسری دارد.

در زمان اجرای طرح نوروزی امسال که از 20 اسفند 1402 آغاز شد و تا 13 فروردین 1402 ادامه داشت، از طریق شماره تلفن های 09629، 1423 و 6423 ، 95هزار و 380 تماس با امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی حاصل شد که منجر به ارائه 19 نوع خدمت امدادی از جمله حمل خودرو، تعمیر وسائل نقلیه در محل، سرویس در منزل و ...، مشاوره کارشناسی تلفنی، تعویض فیوزها، عیب یابی و رفع مشکل سیستم خنک کننده، تعویض تسمه، سیم کالج و ... به امدادخواهان در سراسر کشور شد.

ارائه خدمات امدادی به شرکت های خودروسازی ازجمله تیگارد موتور، فردا موتور، پرشیا خودرو، کوشا موتور و ماموت خودرو، هماهنگی و همکاری با شرکت های امدادخودرو ایران و سایپایدک با هدف ارائه خدمات مطلوب امدادی، هماهنگی و همکاری کامل نمایندگان، امدادگران و ستاد اصلی با پلیس راهور فراجا در سراسر کشور از مهمترین اقدامات امداد خودرو کانون در طرح نوروزی سال 1403 بود.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همچون سال های گذشته از تمامی ظرفیت های خود از جمله موتورسیکلت های سنگین، خودروهای دودیفرانسیل، موتور سیکلت های امدادی، خودروهای سبک و سنگین و به کارگیری نیروها و کارشناسان با تجربه در استای تسریع و تسهیل تردد گردشگران، با استقرار در گلوگاه ها و معابر و جاده های پر ترافیک به تسهیل تردد و عبور مرور گردشگران کمک کرد.

مسافران و گردشگران می توانند در هر ساعتی از شبانه روز و در هر یک از جاده ها و محور های مواصلاتی کشور از طریق شماره تلفن های ۰۹۶۲۹، ۱۴۲۳ و ۰۲۱۶۴۲۳ درخواست های امدادی خود را با امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در میان بگذارند و از سرویس های به هنگام و متنوع آن استفاده کنند.