رژه موتورسیکلت های سنگین و خودروهای سافاری در شیراز برگزار شد

1403/1/21 - 16:18


حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس، رژه موتورسیکلت های سنگین و خودروهای سافاری را در قالب "اولین دوره پویش بنی آدم با شعار شیراز شهر مهربانی"، برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این برنامه با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره هموطنان درگذشته در حادثه جاری شدن سیلاب در شهر شیراز در سال ۱۳۹۸ و اقدامات نوع دوستانه شیرازی ها در حادثه یاد شده و همچنین تجلیل و قدردانی از صنوف و افرادی که در آن روزهای تلخ نقش پر رنگی در امداد رسانی به مردم ایفا کرده بودند، برگزار شد.

این رویداد شامل رژه ۷۰ دستگاه موتورسیکلت با حجم بالای ۲۵۰ سی سی، موتور تورینگ و ۹ دستگاه خودرو عضو کلوپ سافاری SOS (امداد و نجات) کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس بود که از محل دفتر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در بلوار چمران آغاز شد و به سمت محل حادثه سیل در دروازه قرآن، ادامه داشت.

 در پایان این مراسم مسئولین استانی از جمله ثابت اقلیدی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، روانشاد معاون این اداره کل و مسئولین کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با روشن کردن ۲۱ عدد شمع به صورت نمادین، یاد عزیزان از دست رفته در این حادثه را گرامی داشتند و به میهمانان نوروزی شاخه های گل هدیه کردند.