ایرانگردی کمپر و کاروان دارها در سه استان

1403/1/15 - 14:11

اعضاء کلوپ ملی کمپینگ و کاروانیگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در سفر 8 روزه خود از جاذبه های تاریخی و گردشگری استان های اصفهان ، چهارمحال و بختیاری و خوزستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این تور گردشگری با تلاش کلوپ ملی کمپینگ و کاروانیگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و همکاری حوزه های اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان، روز پنجم فروردین ماه 1403 از محل شهر اصفهان آغاز شد و پس از پیمودن 650 کیلومتر از جاده های کشور در شهر دزفول به پایان رسید.

شرکت کنندگان در این تور که 45 دستگاه خودرو کمپر و کاروان، تراک کمپر و ون، بودند پس از دو روز اقامت و بازدید رایگان از جاذبه های تاریخی و گردشگری اصفهان، این استان را به مقصد شهر کرد، ترک کردند و در ادامه پس از برگزاری رژه شهری در شهر کرد از اماکن تاریخی این منطقه همچنین سدهای چغاخور و دهدز در استان چهارمحال و بختیاری، دیدن کردند.

اعضاء کلوپ ملی کمپینگ و کاروانیگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی روز هشتم فروردین ماه با ورود به استان خوزستان از دشت سوسن بازدید و در طبیعت بکر منطقه اتراق کردند. بازدید از جاذبه های تاریخی شوشتر، قلعه سلاسل و آسیاب های آبی از برنامه های تور مذکور در مدت اقامت در این منطقه تاریخی بود.

سفر به دزفول و بازدید از آرامگاه یعقوب لیث صفاری، اقامت در حاشیه رود دز، گشت و گذار در منطقه آبشار و دژ محمد علی خان بختیاری از برنامه های روزهای پایانی این سفر گروهی بود.

علاقه مندان برای آگاهی از برنامه ها، رویدادها و دوره های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحات کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن 66718082-021 تماس حاصل کنند.