از سوی کلوپ ملی سافاری کانون برگزار می شود:

دوره آموزشی و دانش افزایی مقدماتی مهارت های سافاری درجه C

1403/1/15 - 13:14

کلوپ ملی سافاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان آذربایجان شرقی، دوره آموزشی و دانش افزایی مقدماتی مهارت های سافاری درجه C برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این دوره با توجه به استقبال علاقه مندان به طبیعت گردی و تورهای گردشگری در طبیعت، برای دومین بار در شهر تبریز برگزار می شود.

دوره آموزشی و دانش افزایی مقدماتی مهارت های سافاری درجه C شامل 24 ساعت آموزش نظری و دو روز آموزش عملی در قالب یک تور دو روزه خواهد بود.

آشنایی با مکانیزم خودروهای دودیفرانسیل و قابلیت های آن، آشنایی با لوازم و ابزار آفرود و نحوه استفاده، آشنایی با تنوع زیستی پستانداران، پرندگان و خزندگان در ایران، آشنایی با پوشش گیاهی و رستنی های کشورمان، آشنایی با قوانین سفر و فنون رانندگی و راهنمایی طبیعتگردی از مهمترین سرفصل های این دوره آموزشی است.

از دیگر آموزش های این دوره می توان به آشنایی با تنوع غیر زیستی ایران (ژنودایورسیتی)، آشنایی با میراث روستایی، اقوام و عشایر ایران و مدیریت بحران و کمک های اولیه در طبیعت اشاره کرد.

توسعه فعالیت های اتومبیلرانی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، حفاظت و صیانت از طبیعت و محیط زیست کشورمان، از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است.

علاقه مندان برای هماهنگی و ثبت نام می توانند با شماره تلفن های 09145023033، 09142326297 و 04133860312 تماس بگیرند.

سایر هموطنان نیز برای آگاهی از برنامه ها ، رویدادها و دوره های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحات کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن 66718082-021 تماس حاصل کنند.