بازدید مدیران ارشد کلوپ های اتومبیلرانی پاکستان از جاذبه های گردشگری و تاریخی ایران در مسیر کراچی به لندن

1403/1/14 - 16:42

مدیران ارشد کلوپ های پاکستانی عضو فدراسیون بین المللی وسایل نقلیه تاریخی (FIVA) در مسیر کراچی به لندن به تهران رسیدند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، لیاقت علی مالک، امیر مشتاق بات و سید غضنفر آقا از مدیران ارشد کلوپ های تاریخی و کلاسیک کشور پاکستان با هماهنگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، پس از ورود به ایران از جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهرهای مسیر دیدن کردند.

گروه مدیران ارشد پاکستانی در تهران با استقبال و همراهی رئیس و اعضای انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران، از نمایشگاه یکی از مجموعه داران خودروهای کلاسیک ایران بازدید کردند.

میهمانان پاکستانی در ادامه سفر خود، با حضور در دفتر مرکزی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با محمدحسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران دیدار و ضمن تقدیر از میزبانی شایسته ایران از این گروه جهانگردان، با فعالیت های متنوع کانون به ویژه رالی های گردشگری بین المللی کشورمان آشنا شدند.

این گروه از جهانگردان پاکستانی، تهران را به مقصد شهر تبریز ترک کردند تا ضمن بازدید از ظرفیت های اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در استان آذربایجان شرقی از طریق مرز بازرگان وارد کشور ترکیه شوند و مسیر خود را تا لندن در کشور انگلستان ادامه دهند.