معرفی ظرفیت های کانون‌ جهانگردی و اتومبیلرانی در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی قزوین

1403/1/7 - 01:26

​کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با حضور در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان قزوین، خدمات و ظرفیت های خود را به بازدیدکنندگان معرفی می کند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این نمایشگاه با همکاری استانداری، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و انجمن جهانی مسافرت و اتومبیلرانی در محوطه کاخ  چهل ستون (عمارت کلافرنگی) قزوین برپا شده است.

فعالیت های خودرویی از جمله رالی های بین المللی خزر تا خلیج فارس که اردیبهشت امسال برگزار خواهد شد در نمایشگاه مذکور معرفی و همچنین امکانات ناوگان امداد خودرو، حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری شامل خودروهای کلاسیک، کمپینگ و خودروهای سافاری از ساعت ۹ صبح الی ۲۱ شب در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد.

در مذاکره مسئولان استانی و مدیران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در حاشیه این نمایشگاه مقرر شد، تا پایان سال جاری رویداهای متنوع کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ویژه استان قزوین در محوطه کاخ چهل ستون برگزار شود.

گفتنی است، استاندار، فرمانده انتظامی، شهردار قزوین، مسئولین و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر، معاونان دادستان و پرسنل اتتظامی استان قزوین از این نمایشگاه بازدید کردند.