تشکیل اتاق فکر رونق و توسعه گردشگری در کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

1402/12/22 - 14:49

اتاق فكر رونق و توسعه گردشگري کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با برگزاری نخستین جلسه، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، نخستین نشست این اتاق فکر روز سه شنبه 22 اسفند ماه 1402 با حضور محمدحسین صوفی مدیرعامل و محمد علي شادي سرپرست توسعه تجاري و نظارت بر شركت های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و همچنین محسن امامي، سيد سعيد هاشمي، غلامرضا خليلي نيا، علي رحيم پور و شهرام شيرواني اعضای اتاق فكر رونق و توسعه گردشگري، برگزار شد.

تبيين آئين نامه اجرايي فعاليت ها و معرفي اعضا و تنفيذ احكام عضويت به آنان در کنار تبادل نظر در خصوص راهکارهای دستیابی به اهداف، تنظیم آئئین نامه اجرایی، فلسفه وجودی و تداوم فعالیت این اتاق از مهمترین مباحث نخستین جلسه اتاق فكر رونق و توسعه گردشگري کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بود.

محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در این جلسه ضمن بررسی لزوم ایجاد و راه اندازی این اتاق فکر و با اشاره به فعالیت های تحولی کانون طی دو سال گذشته، نقش و جایگاه ویژه کانون در راستای کمک به توسعه گردشگری کشور را تشریح کرد.

او در پایان اظهار داشت: امیدواریم با فعالیت این اتاق فکر و بهره مندی از نظرات و دیدگاه های کارشناسانه اعضا، به هموار شدن بیش از پیش مسیر توسعه گردشگری کشور کمک کنیم.