برگزاری دومین همایش خودروهای کمپر و کاروان و موتورسیکلت های گردشگری استان کرمان

1402/12/21 - 17:23

حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری استان کرمان دومین همایش خودروهای کمپر و کاروان و موتورسیکلت های گردشگری را در این استان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این همایش روز جمعه 18 اسفند ماه 1402 با مشارکت اداره میراث فرهنگی، گردشکری و صنایع دستی رفسنجان و با حمایت اطاق بازرگانی و شرکت همگامان مس رفسنجان، به منظور معرفی جاذبه های گردشگری کرمان و توسعه سفرهای مسئولانه با وسایل نقلیه ویژه گردشگری در بزرگترین خانه خشتی جهان برگزار شد.

در دومین همایش خودروهای کمپر و کاروان و موتورسیکلت های گردشگری استان کرمان که با استقبال بازدید کنندگان همراه بود، ۱۸ خودرو کمپر، ۱۰ دستگاه موتورسیکلت ادونچر و بیش از 30 دستگاه دوچرخه گردشگری حضور داشتند.

حسن زاده معاون استاندار کرمان، رضایی فرماندار شهرستان رفسنجان، شاهرخی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رفسنجان از جمله مسئولین حاضر در این همایش بودند.

علاقه مندان به آگاهی از برنامه ها و رویدادهای اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحه کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن 66718082-021 تماس حاصل کنند.