خدمت جديد كانون جهانگردی و اتومبیلرانی در ارائه خدمات حقوقي به گردشگران خارجي

1402/12/9 - 10:38

سامانه اختصاصي ارائه خدمات حقوقي مورد نياز گردشگران و مسافران خارجي در ايران، از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این خدمت در راستاي انجام تكاليف اساسنامه ای و تعهدات بين المللي كانون جهانگردی و اتومبیلرانی در زمینه فراهم آوردن موجبات آسايش، تسهيل تردد و سفر جهانگردان ساير كشورها در ايران، راه اندازی شده است.

از آنجایی که دسترسي آسان و سريع به خدمات مشاوره حقوقي و كمك هاي قضايي، يكي از نيازمندي هاي مسافران و گردشگران خارجي است، كانون جهانگردي و اتومبيلراني پس از انجام مطالعات كارشناسي و تأمين زيرساخت هاي لازم، سامانه اختصاصي براي ارائه خدمات حقوقي مورد نياز گردشگران و مسافران خارجي در ايران را به زبان انگليسي ایجاد کرد.

جمعي از وكلاي كارآزموده و كارشناسان خبره در حوزه هاي تخصصي گمركي، بانكي، قضايي و ساير بخش هاي مرتبط با امور گردشگران خارجي در ايران، در اجرای اين خدمت كه براي اولين بار در سطح ملي ارائه مي شود، با كانون جهانگردی و اتومبیلرانی همكاري دارند.

پيش بيني مي شود این خدمت نوین، موجب آسايش خاطر مسافران ورودي، توسعه گردشگري و ارتقاء سطح خدمات جهانگردی در کشورمان شود.

گردشگران و مسافران خارجی در صورت نیاز به مشاوره و کمک قضایی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir/LegalServices مراجعه و فرم های مربوطه را تکمیل و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنند تا در اسرع وقت درخواست آنان از سوی کارشناسان بررسی و پیگیری شود.