امضای تفاهم نامه همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و سازمان منطقه آزاد انزلی

1402/11/26 - 16:26

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و سازمان منطقه آزاد انزلی در آخرین روز برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این تفاهم نامه روز پنجشنبه 26 بهمن 1402 توسط سیروس عیدی پور عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و طالب پور معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد انزلی به امضا رسید.

بهره برداري مؤثرتر از ظرفیت، امکانات و توانمندي هاي طرفین و افزایش سطح تعاملات با هدف توسعه صنعت گردشگري، ترویج سبک هاي نوین گردشگري، تسهیل امور گردشگران ورودي و خروجی، افزایش تعداد گردشگران ورودي به انزلی و همچنین معرفی جاذبه هاي گردشگري، تاریخی و ... این منطقه، معرفی سطوح مختلف فرهنگ اسلامی ایرانی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و همچنین ارائه خدمات به مردم انزلی از موضوعات این تفاهم نامه است.

بر اساس تفاهم نامه مذکور فعالیت های مشترک از جمله برگزاري انواع فعالیت های سافاري و رالی خانوادگی، گردشگري، خودروهاي تاریخی، خودروهاي دودیفرانسیل و ... از مبدأ و یا به مقصد انزلی، برگزاري تورهاي گردشگري و طبیعت گردي، برگزاري همایش هاي خودرویی و ایجاد نمایشگاه هاي ملی و بین المللی دائمی و یا موقت خودرو تاریخی، کلاسیک، دو دیفرانسیل و کمپر و کاروان در انزلی، برگزاري نمایشگاه هاي ملی و بین المللی موقت یا دائم صنایع دستی در انزلی باهدف برندسازي و تجاري سازي و ... انجام خواهد شد.