از سواز سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار می شودی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار می شود

همایش ‌کشوری خودروهای اسپرت، تیونینگ، کلاسیک، سافاری، کمپر و کاروانینگ

1399/12/5 - 12:33


از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار می شود

همایش ‌کشوری خودروهای اسپرت، تیونینگ، کلاسیک، سافاری، کمپر و کاروانینگ

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همایش بزرگ کشوری خودروهای اسپرت، تیونینگ، کلاسیک، سافاری، کمپر و کاروانینگ، موتورسیکلت های ریس، استریت کراس و تریل را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این گردهمایی روز جمعه 8 اسفند ماه 99، به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت مقام مرد و پدر و همچنین هشتاد و‌ پنجمین سالگرد عضویت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در فدراسیون جهاني اتومبیلرانی( FIA) ، در پیست اختصاصی موتورسواری و اتومبیلرانی باشگاه مقاومت البرز«حصارك كرج» برگزار خواهد شد.

حسین اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با بیان این خبر گفت: گردهمایی بزرگ خودروها و موتورسیکلت ها با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و با رعایت کامل تمام شیوه نامه های بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا برگزار می شود.

در برگزاری همایش بزرگ کشوری خودروهای اسپرت، تیونینگ، کلاسیک، سافاری، کمپر و کاروانینگ، موتورسیکلت های ریس، استریت کراس و تریل حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز و باشگاه مقاومت البرز همکاری دارند.