در نماشگاه بین المللی گردشگری تهران انجام شد:

تقویت تعاملات با شرکت ها و نهادها در جلسات و ملاقات های مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

1402/11/26 - 14:18

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در هفدهین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، در جلسات و ملاقات های متعدد با مدیران و کنشگران داخلی و خارجی حوزه گردشگری گفتگو و مذاکره کرد.

 به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، محمدحسین صوفی از 23 تا 26 بهمن 1402 به منظور توسعه همکاری های مشترک، میزبان نمایندگان و روسای نهادهای دولتی و خصوصی و شرکت های ایرانی و خارجی فعال در حوزه صنعت گردشگری در غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بود.

برخی از این دیدارها در پی مذاکرات پیشین و به منظور امضاء تفاهم نامه و قرارداد در راستای تقویت همکاری های فی مابین با هدف توسعه فعالیت های اتومبیلرانی و جذب گردشگران خارجی به کشور، صورت گرفت.

در این راستا وزیر گردشگری ایالت تاتارستان روسیه، اینیگو خیل کاسارس رایزن اقتصادی و بازرگانی سفارت اسپانیا در ایران، علیرضا فخاری استاندار تهران، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور، محمدحسین پورتقی مدیرعامل هلدینگ گردشگری بنیاد مستضعفان، علیرضا اقبال عضو هیئت مدیره و مدیرعامل هلدینگ گردشگری مرأت کیش، حجازی مدیرعامل مجموعه فرهنگی تفریحی عباس آباد، رحیم سرهنگی رییس هیات مدیره و مدیرعامل، ضمن بازدید از غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با محمدحسین صوفی دیدار و در خصوص تقویت همکاری های مشترک مذاکره و گفتگو کردند.

 مشاور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حوزه فناوری های نوین، معاون هوشمند سازی معاونت علمی ریاست جمهوری، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، مدیرعامل برج آزادی تهران از دیگر مدیرانی بودند که با حضور درغرفه کانون در سالن 38 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی دیدار و در خصوص توسعه همکاری های مشترک در زمینه فعالیت های گردشگری و اتومبیلرانی، مذاکره کردند.

همچنین برگزاری نخستین نشست رسمی با نمایندگان خارج از کشور کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از دیگر برنامه ها و جلسات محمدحسین صوفی در این دوره از نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران بود.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی روز چهارشنبه 25 بهمن 1402 در ادامه نشست ها و ملاقات های فشرده خود در غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در مراسمی از شرکت کنندگان در پاویون ایران در چهل و چهارمین نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا تجلیل و قدردانی کرد.