افتتاح غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران

1402/11/23 - 12:31

غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در مراسمی با حضور مسئولان کشوری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران 1402روز دوشنبه 23 بهمن ماه با حضور سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، زوراب پولولیکاشویلی دبیرکل گردشگری سازمان ملل متحد UNTOURISM، محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، سفرای کشورهای مختلف، مسئولان و مدیران کشوری و فعالان و کنشگران صنعت گردشگری کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، آغاز به کار کرد.

غرفه کانون جهانگردی و در این دوره از نمایشگاه گردشگری با شماره 16 در سالن ۳۸ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران قرار گرفته و امسال نیز همچون سال های گذشته برنامه های مختلف و متنوعی برای اجرا در آن در نظر گرفته شده است.

برگزاری جلسات تخصصی و نشست با مسئولين نهادهاي خصوصی و دولتی و امضای تفاهم نامه ها، همايش نمايندگي های كانون در خارج از كشور (به صورت حضوري و آنلاین)، برگزاری جشن ۸9 سالگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همراه با مراسم آئینی اقوام ایرانی، اجرای برنامه های رادیو کانون، برگزاری مراسم قرعه کشی به صورت روزانه، تجلیل از شركت كنندگان در نمايشگاه فيتور 2024، از جمله برنامه های غرفه کانون طی 4 روز برپایی نمایشگاه است.

غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با شماره 16 در سالن ۳۸ از 23 تا 26 بهمن ماه 1402 از ساعت ۸ تا ۱6:30 پذیرای علاقه مندان به فعالیت های اتومبیلرانی و گردشگری است.