پاویون ایران در نمایشگاه فیتور 2024، زیباتر و مدرن تر از گذشته

1402/11/11 - 16:58

نماینده شرکت خدمات مسافرتی آیتو: پاویون ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور 2024 اسپانیا، با طراحی زیباتر و مدرن تر از سال های گذشته، گردشگران و جهانگردان را به بازدید از ایران زیبا، فرا می خواند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، زهرا قاسمی نماینده شرکت بین المللی ایرانگردی و جهانگردی آزادی (آیتو) که به عنوان یکی از نمایندگان صنعت گردشگری ایران در پاویون کشورمان در چهل و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی فیتور اسپانیا، حضور دارد، روز شنبه 7 بهمن 1402 همزمان با سومین روز از این نمایشگاه گفت: پاویون ایران در این دوره از نمایشگاه، زیبایی منحصر به فرد و چشم نوازی دار و می توان گفت که نسبت به سال های گذشته دارای المان های مدرن تری است.

او افزود: نمایندگان گردشگری ایران با شو رو نشاط و با برنامه ریزی و هدفمند در نمایشگاه فیتور حاضر شده اند و امیدوارم تمامی شرکت کنندگان ایرانی با دستی پر به ایران بازگردند و پس از پایان نمایشگاه بیش از گذشته شاهد ورود جهانگردان و علاقه مندان به سفر به کشورمان باشیم.

نماینده شرکت خدمات مسافرتی آیتو با اشاره به فرافکنی ها و ایجاد ایران هراسی از سوی رسانه های غربی اشاره کرد و اظهار داشت: در سال های اخیر انتشار اخبار نادرست و ایجاد ایران هراسی از سوی رسانه های معاند، موجب کاهش آمار گردشگران ورودی به ایران شده است که این گونه نمایشگاه ها و معرفی چهره واقعی از ایرانی امن و زیبا، می تواند به بهبود نگاه جهانی به کشورمان موثر واقع شود تا بیش از پیش پذیرای خیل کثیر علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ و طبیعت ایران باشیم.

 پاویون جمهوری اسلامی ایران در چهل و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی فیتور اسپانیا، روز چهارشنبه 4 بهمن ماه با تلاش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نمایندگی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افتتاح شد. این نمایشگاه تا 8 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.