طراحی زیبا و برنامه های متنوع پاویون ایران، دلیل جذب بازدیدکنندگان از فیتور 2024

1402/11/7 - 14:14

نماینده گروه هنری لیپار: هماهنگی های فوق العاده عالی، طراحی زیبا و برنامه های متنوع، موجب شده تا تعداد زیادی از مردم و مخاطبان فیتور 2024 از غرفه های پاویون ایران بازدید کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مینا سلحشور از هنرمندان صنایع دستی گروه هنری لیپار که به نمایندگی از بانوان هنرمند استان های کرمان و سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از نمایندگان ایران در پاویون کشورمان در چهل و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی فیتور اسپانیا، حضور دارد، روز شنبه 7 بهمن 1402 همزمان با سومین روز از این نمایشگاه گفت: امسال شاهد برپایی غرفه ایران در این رویداد مهم بین المللی با شرایطی بسیار مطلوب و با طراحی بسیار ویژه هستیم.

او افزود: هماهنگی های فوق العاده عالی و طراحی زیبا و برنامه های متنوع موجب شده تا تعداد زیادی از مردم و حاضران در این دوره از فیتور از غرفه های پاویون ایران بازدید کنند.

نماینده گروه هنری لیپار ضمن قدردانی از کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اظهار داشت: از دست اندرکاران پاویون ایران به خاطر در اختیار گذاشتن فضایی اینچنینی در یک رویداد بزرگ جهانی، برای معرفی هنر هنرمندان ایران، قدردانی می کنم.

او در ادامه به استقبال بازدیدکنندگان از کارهای سنتی و هنرهای دستی ایرانی در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: مردم با دیدن کارهای دستی به ویژه سوزندوزی و پته دوزی به وجد می آیند و هنر دستان زنان محلی کشورمان را می ستایند.