برگزاری رالی تور خودروهای کلاسیک در اصفهان

1402/10/23 - 11:32

حوزه و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان اصفهان با همکاری انجمن وسائل نقلیه تاریخی ایران رالی تور گردشگری خودروهای کلاسیک برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رالی تور گردشگری روز جمعه 29 دی ماه 1402 در مسیر اصفهان، کویر ورزنه، سایت گردشگری واحه و بازگشت به سوی اصفهان، برگزار می شود.

از آنجایی که این نوع رالی ها به عنوان یک رویداد گردشگری شناخته می شوند، ملاک انتخاب برترین ها، کسب کمترین امتیاز منفی، رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد شرکت کنندگان در موقعیت های مختلف و میزان مهارت در نقشه خوانی و مسیریابی است.

توسعه فعالیت های اتومبیلرانی در کشور، شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و جلب توجه عموم مردم به جایگاه خودورهای تاریخی در تاریخ معاصر کشورمان از مهمترین اهداف برگزاری این نوع رالی ها است.

ظرفیت شرکت در این رویداد محدود است و تمامی دارندگان خودروهای کلاسیک می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09137908007 تماس بگیرند.

علاقه مندان به آگاهی از برنامه ها و فعالیت های اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحات کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن 66718082-021 تماس حاصل کنند.