پیمایش دو روزه خانواده ها در مسیر تهران- طالقان- تهران

1402/10/20 - 12:27

رالی تور تفریحی، گردشگری و خانوادگی تهران- طالقان- تهران از سوی کمیته رالی حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رالی تور روز پنجشنبه 14 دی ماه در دو کلاس همگانی و پیشرفته با شرکت 60 دستگاه خودرو و حضور حدود 250 نفر از محل منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد در تهران استارت خورد.

شرکت کنندگان در این رویداد پس از یک شب اقامت در منطقه گردشگری طالقان، در روز جمعه 15 دی ماه به سوی تهران حرکت کردند و با رسیدن به مجتمع تجاری، اداری، تفریحی و خدماتی رز مال به این رالی پایان دادند.

رالی تور تفریحی، گردشگری و خانوادگی تهران- طالقان- تهران با هدف توسعه فعالیت های اتومبیلرانی، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، ترویج سفرهای مسئولانه و کم خطر، معرفی جاذبه ها و مسیرهای گردشگری کشور برگزار شد.

علاقه مندان به آگاهی از برنامه ها و رویدادهای اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحه کانون در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/taci.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 66718082-021 تماس حاصل کنند.