دوازدهمین دوره رالی تور جانبازان و خانواده شهدا برگزار شد

1402/10/20 - 11:32

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی دوازدهمین دوره رالی تور گردشگری ویژه جانبازان و خانواده شهدا را به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رویداد روز شنبه 16 دی ماه 1402 به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی در مسیر هتل کوثر رامسر در استان مازندران تا منطقه آزاد انزلی در استان گیلان برگزار شد.

کمیته امور خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و معلولین حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی این رالی تور را با همکاری اداره کل ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با شرکت  ۴۵ دستگاه خودرو و 2۵۰ نفر برگزار کرد.

مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره رالی تور جانبازان و خانواده شهدا با حضور رئیس اداره کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر مسئولین استانی برگزار و برترین ها که طبق قوانین رالی های گردشگری، بر اساس کسب کمترین امتیاز منفی انتخاب می شوند، معرفی شدند.

توسعه شور و نشاط اجتماعی، ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن، معرفی جاذبه ها و مسیرهای گردشگری کشور و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی از مهمترین اهداف برگزاری این رالی بود.

علاقه مندان به آگاهی از برنامه ها و رویدادهای اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحه کانون در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/taci.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 66718082-021 تماس حاصل کنند.