برگزاری کارگاه آموزشی ویژه شرکت کنندگان در نمایشگاه فیتور 2024

1402/10/13 - 16:02

کارگاه آموزشی شرکت در چهل و چهارمین دوره نمایشگاه فیتور (FITUR) اسپانیا از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این کارگاه روز یکشنبه 17 دی ماه 1402 به منظور آشنایی کلی شرکت کنندگان، با فضا و نحوه حضور هدفمند در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور 2024 در هتل همای تهران برگزار می شود.

چهل و چهارمین دوره نمایشگاه فیتور از 4 تا 8 بهمن ماه 1402 در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های FIERA DE MADRID در کشور اسپانیا برگزار می شود و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، امسال نیز مأموریت دارد تا برای پانزدهمین سال، به عنوان نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، زمینه مناسب برای حضور فعالان صنعت گردشگری ایران در این رویداد بین‌المللی را فراهم کند.

اجرای برنامه های ویژه ویدیویی، موسیقی زنده ایرانی، برپایی کارگاه های صنایع دستی، خطاطی و دیگر هنرهای سنتی ایران، برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی از جمله برنامه های پاویون ایران در این دوره از نمایشگاه یاد شده خواهد بود.

نمایشگاه FITUR فضای تجاری مناسبی را برای حضور، گردهمایی و ملاقات های متعدد و مفید در اختیار آژانس‌های گردشگری، گردانندگان تور، هتل‌ها، مشاورین و کارشناسان توسعه صنعت گردشگری و سایر متخصصین این حوزه جهانی قرار می‌دهد و یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت گردشگری در بازار اسپانیا و اروپا، آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا به‌شمار می‌آید.