آمادگی دوچرخه‌سواران استان‌های خوزستان و فارس برای حضور در تور "پارسیان تا کیش"

1402/10/10 - 12:11

اعضای کلوپ ملی گردشگری دوچرخه‌سواری در استان‌های خوزستان و فارس به منظور حضور شایسته در نخستین تور گردشگری و همایش دوچرخه سواری در مسیر "پارسیان تا جزیزه کیش"، رکاب زدند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، روز جمعه 8 دی 1402 دوچرخهسواران خوزستانی در قالب گروه 35 نفره، با همکاری حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری و کلوپ گردشگری دوچرخه سواری استان خوزستان، مسافت 85 کیلومتری خوزستان تا سد کرخه را پیمودند.

دوچرخه سواران و سایکل توریستهای استان فارس نیز با همکاری کلوپ ملی گردشگری دوچرخه سواری و حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری استان فارس به منظور شرکت در پیمایش بزرگ پارسیان به کیش، در مسیرهای تعیین شده رکاب زدند.

نخستین تور و گردهمایی ملی سایکل توریستها روز دوشنبه 18 دی ماه 1402 با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و با همکاری کلوپ ملی دوچرخه سواری حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، برگزار می شود.

هدف از برگزاری تور و گردهمایی ملی گردشگری دوچرخه سواری که به مدت 6 روز در مسیر بندر پارسیان به جزیره زیبای کیش ادامه خواهد داشت، توسعه فعالیت های حوزه اتومبیلرانی در سطح کشور، معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی مسیر پیمایش دوچرخه ها، توسعه سفرهای مسئولانه، جلب توجه عموم کاربران راه به اهمیت حفظ جان دوچرخه سواران، است.

این سفر شامل دو روز رکاب زنی از پارسیان تا بندر آفتاب و سه روز رکاب زنی و اقامت در جزیره کیش خواهد بود.

علاقه مندان به آگاهی از برنامه ها و رویدادهای اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحه کانون در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/taci.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 66718082-021 تماس حاصل کنند.