مدیرعامل شرکت تولیدات نمدی اظهار داشت:

استقبال تجار آمریکایی و چینی از محصولات نمدی ایران

1402/9/26 - 10:50

استقبال از پاویون ایران در نمایشگاه بین المللی سوغات و‌ صنایع دستی استانبول و محصولات نمدی استان خراسان رضوی به ویژه از سوی تجار و بازدیدکنندگان کشورهای آمریکا و چین بسیار مطلوب است.

به گزارش روابط عمومی‌کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مهدی غلام زاده مدیرعامل شرکت تولیدات نمدی "دوین" از استان خراسان رضوی روز جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ در پاویون ایران در نمایشگاه بین المللی سوغات و‌ صنایع دستی استانبول میزان استقبال از پاویون ایران از سوی بازدیدکنندگان و تجار کشورهای مختلف از جمله آمریکا، چین و آفریقا را مطلوب ارزیابی کرد.

او در ادامه گفت: با توجه به اینکه در ساخت محصولات نمدی ما از پشم گوسفند استفاده می شود و کاملاً طبیعی و دارای خواص طبی است، جذابیت فوق العاده ای برای بازدیدکنندگان دارد.

غلامزاده‌ افزود: با توجه به این جذابیت ها، شرکت های مختلفی تمایل خود را برای همکاری با ما ابراز داشتند که امیدواریم‌ روز پایانی نمایشگاه بتوانیم قراردادهای خوبی را منعقد کنیم و صادراتمان را گسترش دهیم.

مدیرعامل شرکت تولیدات نمدی دوین، شرکت در نمایشگاه های خارجی با هر سبک و‌ سیاقی را در معرفی بیشتر و بهتر محصولات صنایع دستی که در زندگی‌ روزمره مردم کاربرد دارند، بسیار مؤثر و مفید دانست.

او‌ در خصوص بازار جهانی نمدمالی ایران، گفت: با وجود اینکه در یکی از مناطق کشور ترکیه نمدمالی انجام می شود، اما تنوع بسیار کمی دارد و به تولید پادری محدود می شود. این در حالیست که تولیدات ما با استفاده از خلاقیت هنرمندان، دارای تنوع در طرح و نقش و است تاجایی که حتی کالای خواب هم تولید می کنیم.

غلامزاده تصریح کرد: می توان گفت نمدمالی ایران در دنیا بی رقیب است. بنابراین می توانیم خودمان را به عنوان یکی از کشورهای قوی در این زمینه به جهان معرفی کنیم.