تولید کننده صنایع دستی کشورمان تأکید کرد:

حضور مستمر در نمایشگاه های خارجی؛ راهی برای دیده شدن بهتر و بیشتر صنایع دستی در جهان

1402/9/26 - 10:44

حضور مستمر در نمایشگاه های بین المللی مرتبط با سوغات، صنایع دستی و هنرهای سنتی، منجر به دیده شدن بهتر و بیشتر محصولات تولیدگنندگان و صنعتگران کشورمان می شود.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مصطفی اسماعیلی دزفولی تولید کننده صنایع دستی از شهر دزفول استان خورستان روز جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ در پاویون ایران در نمایشگاه بین المللی سوغات استانبول با بیان اینکه بازدیدکنندگان از این نمایشگاه شغل های مرتبط با حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی دارند، گفت: شرکت در چنین نمایشگاه هایی که تخصصی هستند و افراد متخصص هم از آنها بازدید می کنند، برای تولید کنندگان بسیار مفیدتر از نمایشگاه های عمومی است.

او در ادامه اظهار داشت: حضور مستمر در نمایشگاه های بین المللی، منجر به دیده شدن بهتر و بیشتر محصولات تولیدگنندگان و صنعتگران کشورمان می شود.

اسماعیلی دزفولی همچنین شرکت در اینگونه رویدادها را در ایجاد مراودات کاری مستمر با همکاران خارجی مؤثر دانست و اضافه کرد: امسالت جربه ای کسب کردیم‌ که باید سال و سال های آینده از آنها استفاده کنیم تا انرژی و هزینه ای که برای این دوره از نمایشگاه صرف شده است، به نتیجه برسد.

این تولید کننده صنایع دستی کشورمان در پایان تصریح کرد: ترک ها هم ایرانی ها را دوست دارند و هم به محصولات ایرانی علاقه دارند و باتوجه به تفاوت ارزش ریال و لیر، قیمت ها برای خریداران ترکیه ای مناسب است. بنابراین می‌توان‌گفت که ترکیه در بلند مدت بازار خوبی برای تولیدات ایرانی خواهد بود.