رزمایش امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در استان مرکزی

1402/9/25 - 14:14

رزمایش طرح زمستانی امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رزمایش روز 21 آذر ماه 1402 همزمان با رزمایش تهران با همکاری و مشارکت امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و دستگاه های امداد رسان کشور از جمله سازمان اورژانس، سازمان هلال احمر، پلیس راهور فراجا و سازمان آتش نشانی در شهر اراک، برگزار شد.

در این رزمایش صحنه تصادف و واژگونی یک دستگاه تریلر بازسازی و امداد رسانی و همچنین جمع آوری و پاکسازی محل صانحه انجام شد.

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در استان مرکزی با بیش از 70 نیروی متخصص در حوزه تعمیر و حمل خودروهای معیوب و یا صانحه دیده در تمامی ایام سال به امدادخواهان خدمات امدادی ارائه می کند.

همچنین خودروهای دودیفرانسیل عضو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در مواقع لزوم و در شرایط جوی نامساعد در طول زمستان امسال، نیروهای امدادی امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی را یاری می کنند.

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با شماره های 09629، 6423 و 1423 در سراسر کشور آماده دریافت پیام امدادخواهان و اعزام گروه های امدادی است. ناوگان امداد خودرو کانون با حدود 50 واحد کانکس، 1430 دستگاه خودرو امدادی شامل 100 دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین و 50 دستگاه خودرو تعمیراتی و سایر خودروهای سبک امدادی، آماده امدادرسانی و تسریع و تسهیل سفرهای گردشگران و مسافران در تمامی راه های مواصلاتی کشور است.