تأکید مدیر عامل کانون بر پیگیری و تسریع در صدور کارنه دوپاساژ برای وسائط نقلیه ارمنستانی

1402/9/8 - 11:49

هشتمین جلسه کمیته راهبری تسهیل تردد زمینی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با حضور مدیر و اعضاء این کمیته، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این جلسه روز شنبه 4 آذر ماه با حضور محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و مدیران واحدها و بخش های مختلف کانون به عنوان اعضاء اصلی کمیته راهبری تسهیل تردد زمینی، در سالن جلسات ساختمان آزادی برگزار شد.

بررسی اقدامات انجام شده و برنامه های آینده در خصوص اعطاء پلاک و اسناد ترانزیت به خودروهای کشور افغانستان و بررسی اقدامات صورت گرفته در خصوص عقد تفاهم نامه همکاری با کلوپ اتومبیلرانی ارمنستان به منظور صدور کارنه دوپاساژ برای وسائط نقلیه این کشور از جمله دستورات هشتمین جلسه کمیته راهبری تسهیل تردد زمینی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، بود.

محمدحسین صوفی در این جلسه بر پیگیری جدی طرح صدور کارنه برای وسائط نقلیه اتباع ارمنستانی از سوی کلیه ارکان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و تسریع در اجرای پروژه مذکور، تأکید کرد.

از مصوبات این جلسه می توان به انجام اقدامات لازم برای دریافت آرم و علائم رسمی کشور افغانستان برای درج بر روی پلاک های ترانزیت از طریق مراجع ذیصلاح بین المللی، تنظیم دستورالعمل و فرآیندهای صدور پلاک ترانزیت برای وسائط نقلیه کشورهای افغانستان و ارمنستان و راه اندازی زیرساخت نرم افزاری صدور پلاک برای خودروهای افغانستانی، اشاره کرد.