گردهمایی نمایندگان استانی، کلوپ های ملی و کمیته های تخصصی حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

1402/8/8 - 16:44

نخستین گردهمایی نمایندگان استانی، کلوپ های ملی و کمیته های تخصصی حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با حضور مدیر عامل کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این گردهمایی روز دوشنبه 8 آبان 1402 با حضور محمدحسین صوفی مدیرعامل و جمعی از مدیران استانی حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد.

ارائه گزارش عملکرد 6 ماهه حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کل کشور، ساماندهی فعالیت خودروهای سافاری و آفرود، برنامه ریزی در راستای تسهیل فعالیت های اتومبیلرانی در استان ها، بررسی شرایط اعطای مجوز صدور گواهی نامه و مدارک بین المللی رانندگی و خودرو به نمایندگان استانی حوزه اتومبیلرانی، توسعه آموزش های رانندگی ایمن و با مشارکت دستگاه های مسئول در حوزه اتومبیلرانی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این گردهمایی بود.

در بخشی از این رویداد، نمایندگان استانی و روسای کلوپ های ملی پیشنهادها و نظرات خود را برای تقویت برنامه های حوزه اتومبیلرانی و همچنین پیشبرد اهداف کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری ارائه کردند.