نخستین نشست هم‌اندیشی حضور کانون در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران 1402 برگزار شد

1402/8/1 - 12:41

نخستین جلسه هم اندیشی به منظور حضور هدفمند و با شکوه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این جلسه در پی اعلام فراخوان شرکت در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران 1402 و تشکیل ستاد هماهنگی حضور کانون در این رویداد از سوی روابط عمومی کانون و با حضور دکتر محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تشکیل شد.

در این جلسه مقرر شد هماهنگی لازم برای حضور هدفمند کانون با مدیران کل معاونت گردشگری وزارت متبوع  و مسئولین نمایشگاه مکاتبه و رایزنی های تبلیغاتی گسترده در راستای معرفی بهتر خدمات و برنامه های کانون ایجاد کند.

دکتر محمدحسین صوفی تأکید کرد، برنامه ریزی در راستای برگزاری جلسات ارتباط مستقیم و حضور مقامات بین المللی در غرفه صورت گیرد، جانمایی غرفه و کانترها به گونه ای انجام شود که 4 طرف غرفه مورد بازدید قرار گیرد و خدمات کانون با رویکردی نوآورانه به مخاطبان معرفی شود.

حوزه اتومبیلرانی کانون نیز نسبت به برنامه ریزی همایش های اتومبیلرانی و افتتاح رالی های گردشگری در ایام برگزاری نمایشگاه  اقدام کند.