انتشار خبر حضور ایران در نمایشگاه TTG در سایت ترند ایتالیا

1402/7/29 - 16:54

خبر حضور کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه TTG شهر ریمینی ایتالیا، در سایت ترند این کشور منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این سایت خبری معتبر کشور ایتالیا با بازتاب این خبر، حضور ایران در نمایشگاه TTG  را به عنوان فصل جدید روابط گردشگری ایران و ایتالیا قلمداد کرده است.

در بخشی از این خبر به سخنان دکتر محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با این مضمون اشاره شده است: ایران باستان و ایران کنونی در مسیر توسعه تمدن های شرقی و غربی سابقه طولانی دارد. و حتی امروزه به دلیل جذابیت هیپنوتیزمی و آب و هوای متفاوتی که از خلیج فارس در جنوب تا دریای خزر در شمال امتداد دارد، این مقصد منحصر به فرد با جاذبه های متعدد طبیعی، فرهنگی، تاریخی و مذهبی، گردشگران خارجی را مجذوب خود می کند.

در قسمت دیگری از این خبر آمده است: ایران از نظر جاذبه‌های گردشگری، 27 مورد از شاخص‌ترین جاذبه‌های تاریخی را که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده و 54 کاروانسرا را در اختیار دارد. با بازدید از این سایت ها می توانید ببینید که چگونه عظمت و ظرافت این تمدن باستانی در قالب بناهای باشکوهی که هر کدام نمایانگر ویژگی های هنری، معماری و تاریخی خاص خود هستند، تحقق یافته است.