دیدار رئیس نمایشگاه TTG ۲۰۲۳ با مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

1402/7/22 - 08:43

رئیس نمایشگاه TTG در حاشیه دومین روز برگزاری این رویداد بین المللی در شهر ریمینی ایتالیا با مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، نیکولا پیتزو روز جمعه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور در پاویون ایران، ضمن بازدید از غرفه نمایندگان صنعت گردشگری کشورمان با دکتر محمدحسین صوفی تبادل نظر کرد.

 رئیس نمایشگاه TTG ایتالیا، با ابراز خرسندی از حضور فعالان و کنشگران گردشگری ایران در شصتمین نمایشگاه  تی تی جی و اذعان به ویژگی ها و جذابیت های منحصر بفرد گردشگری کشورمان، آمادگی خود را به منظور همکاری همه جانبه در زمینه ادامه حضور ایران در نمایشگاه تی تی جی در سال های آتی و دیگر نمایشگاه های بین المللی در شهر ریمینی، اعلام کرد.

 نیکولا پیتزو در ادامه اظهار داشت: امیداریم نمایشگاه TTG بتواند در معرفی شایسته ظرفیت ها و توسعه گردشگری ایران و نیز کمک به ارتقاء روابط گردشگری ایران و ایتالیا کمک کند.

 دکتر محمدحسین صوفی نیز در این دیدار با اشاره به هدفگذاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشورمان در راستای حضور موثر و فراگیر در نمایشگاه های گردشگری جهان از جمله نمایشگاه  تی تی جی، از این نمایشگاه به عنوان یکی از  معتبرترین رویدادهای گردشگری در سطح بین المللی یاد کرد.

او  درباره برنامه ریزی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای تداوم حضور نمایندگان و کنشگران صنعت گردشگری ایران در این نمایشگاه خطاب به نیکولا پیتزو گفت: در نظر داریم در سال های آینده با تعداد بیشتری از کنشگران و صنوف گردشگری در این رویداد بین المللی شرکت کنیم، بنابراین همکاری و مساعدت شما می تواند کمک شایسته ای به حضور فعالتر و ‌باشکوهتر ایران و معرفی ظرفیت ها و توانمندی های این سرزمین کهن به جهانگردان، کند.

 

محمدحسین صوفی در ادامه خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم از فرصت های موجود در تی تی جی و دیگر نمایشگاه های گردشگری برای رشد و توسعه این صنعت در کشورمان و معرفی بیشتر و بهتر ایران زیبا در سراسر دنیا، استفاده کنیم.