در حاشیه افتتاح نمایشگاه TTG ایتالیا مطرح شد:

توسعه همکاری های مشترک شهر ریمینی و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

1402/7/19 - 17:33

شهردار ایرانی تبار شهر ریمینی ایتالیا با حضور در غرفه ایران در نمایشگاه تی تی جی 2023، با مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، جمیل صادق الوعد روز چهارشنبه 19 مهر ماه 1402 همزمان با نخستین روز برگزاری نمایشگاه TTG در دیدار با محمدحسین صوفی ضمن ابراز خرسندی از حضور ایران در این نمایشگاه با بیان اینکه از غرفه ایران به عنوان نخستین غرفه برپا شده در این نمایشگاه بازدید کردم، اظهار داشت: حضور نمایندگان صنعت گردشگری ایران در نمایشگاه ها و رویدادهای بین المللی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

او در ادامه با اعلام آمادگی برای همکاری با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در زمینه برگزاری رالی ها و برنامه های گردشگری و اتومبیلرانی، اظهار داشت: تمایل داریم در خصوص انتقال دانش گردشگری به صنوف گردشگری در ایران، برگزاری مشترک رالی های اتومبیلرانی، کمپرها و کاروان ها با این کانون همکاری های مشترک و گسترده ای داشته باشیم.

محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از واگذاری مدیریت شهر زیبای ریمینی به یک ایرانی تبار، در خصوص توسعه و تقویت همکاری در زمینه های گردشگری و بهره مندی از تجربیات این شهر در توسعه گردشگری شهرهای ایران و همچنین برگزاری رالی های مشترک اعلام آمادگی کرد.