سامانه ملی سفر مهیای خدمت رسانی به مسافران اربعین

1402/5/30 - 14:53

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام کرد؛ زائران کربلا و مسافران اربعین 1402 اطلاعات مورد نیاز سفر خود را از سامانه ملی سفر  بخواهند و شکایات و نظرات خود را از طریق شماره و وب سایت 09629 ثبت کنند.

 به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان یکی از اعضاء اصلی و دائمی ستاد هماهنگی خدمات سفر، همانند سال های پیشین به منظور کمک به تسهیل در سفرهای هموطنان و زائران کربلای معلی با تقویت و افزایش نیروهای سامانه ملی سفر 09629، به صورت شبانه‌روزي به نیازهای اطلاعاتی گردشگران و مسافران پاسخ می دهد.

همچنین زائران گرامی، می توانند در صورت بروز مشکل در زمینه واحدهای اقامتی، مهمانپذیرها، سرویس های بهداشتی، مجتمع های رفاهی بین راهی و ... موضوع مورد نظر خود را با کارشناسان 09629 در میان بگذارند و یا به وب سایتwww.09629.ir  مراجعه کنند.

پیام های رسیده به این سامانه از طریق دبیرخانه ستاد مرکزی خدمات سفر و ستادهای اجرایی استان‌ها، پیگیری شده و شکایات و انتقادها در کوتاهترین زمان، مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وضعیت ترافیکی راه‌ها، مسیرهای مواصلاتی هر منطقه و شهر، وضعیت آب و هوا، جاذبه‌های گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی، امداد خودرو و اماکن پذیرایی، مراکز درمانی و بیمارستان ها، مراکز خدمات رفاهی و پمپ بنزین های فعال در طول مسیرهای منتهی به مرزهای مشترک ایران و عراق از جمله اطلاعاتی است که گردشگران می‌توانند از طریق تماس با سامانه ملی سفر به آن دسترسی داشته باشند.