اطلاعات سفرتان را از 09629 بخواهید

1402/5/16 - 16:59

سامانه ملی سفر با شماره سراسری 09629و وب سایت www.09629.ir ، آماده دریافت نظرها و پیشنهاد‌های گردشگران و مسافران و همچنین ارائه اطلاعات تخصصی گردشگری به متقاضیان است.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، هموطنان در هر نقطه از کشور می‌توانند در همه ایام سال و تمامی ساعات شبانه‌روز، با شماره‌گیری تلفن سراسری 09629 و یا مراجعه به وب سایتwww.09629.ir  اطلاعات مربوط به سفرشان را دریافت و شکایات و نظرات خود را ثبت کنند.

در این راستا مسافران و گردشگران می‌توانند پیش از عزیمت و یا در مسیر سفر، اطلاعات مورد نیاز در زمینه مناطق نمونه گردشگری، تأسیسات و اماکن اقامتی و پذیرایی، جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی، آب و هوا، اطلاعات راه‌ها، پمپ بنزین، مراکز خدمات رفاهی بین راهی، بیمارستان‌ها، شماره تلفن دستگاه های خدمات رسان، مراکز خدمات درمانی و امداد خودرو، را دریافت کنند.

همچنین سامانه ملی سفر و وب سایت 09629 به صورت 24 ساعته، آماده ثبت تقدیر و تشکر از خاطره سازان سفر، شکایات، انتقادها و پیشنهادهای مسافران است.

پیام های رسیده به این سامانه از طریق دبیرخانه ستاد مرکزی خدمات سفر و ستادهای اجرایی استان‌ها پیگیری شده و شکایات و انتقادها در کوتاهترین زمان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

از آنجایی که بسیاری از نقاط و مسیرهای گردشگری کشور ناشناخته‌ مانده اند، می توان از طریق سامانه ملی سفر، این مناطق را به مقصد گردشگران تبدیل و با معرفی مقاصد جدید از تراکم گردشگر در برخی نقاط خاص گردشگری، جلوگیری کرد.