از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد

دوره آموزش مربیگری درجه 3 مهارت‌های عمومی و همگانی موتورسواری و گردشگری

1399/11/25 - 17:59


از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد

دوره آموزش مربیگری درجه 3 مهارت‌های عمومی و همگانی موتورسواری و گردشگری

دوره تئوری و عملی آموزش مربیگری درجه 3 مهارت‌های عمومی، همگانی موتورسواری و گردشگری از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با همکاری حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور و هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز برگزار شد.

دکتر حسین اربابی مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با بیان این خبر گفت: این دوره آموزشی دو روزه، روزهای پنجشنبه 23 و جمعه 24 بهمن ماه در دو بخش تئوری و عملی در ورزشگاه انقلاب کرج  برگزار و با استقبال شرکت‌کنندگان مواجه شد.

دوره‌های آموزشی مهارت عمومی و همگانی موتورسواری و اتومبیلرانی در سراسر کشور با هدف افزایش مهارت رانندگی، کاهش تصادفات درون و برون شهری و ترویج فرهنگ رانندگی ایمن برگزار می‌شود.

 با توجه به نقش ارتقاء دانش و مهارت رانندگان در کاهش احتمال تصادفات و سوانح رانندگی، در هر دوره به تناسب نیازسنجی‌های انجام شده، دوره‌های آموزشی امداد ‌‌و نجات، اطفاء حریق، گردشگری و طبیعت‌گردی و ... از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار می‌شود.

در این راستا حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی آمادگی دارد، دوره‌های مهارت افزایی همگانی و ‌عمومی موتورسواری و ‌اتومبیلرانی را در سراسر کشور برگزار کند.