نخستین دوره آموزش مهارت های تخصصی رانندگی ویژه هنرمندان برگزار شد

1402/4/25 - 16:21

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با مشارکت حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری آیلند (سرزمین ایرانیان) دوره آموزش مهارت‌هاي رانندگی و فرهنگ رانندگی ایمن ویژه هنرمندان را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این دوره آموزشی در ادامه فعالیت ها و اقدامات کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در راستای ترویج فرهنگ رانندگی ایمن و با هدف ارتقاء دانش و مهارت افزایی هنرمندان به عنوان سفیران ایمنی راه، تقویت توانایی آنان و کاهش تصادفات جاده ای و شهری و همچنین توسعه فعالیت های اتومبیلرانی، برگزار شد.

سام نوری، جعفر یازرلو، الهام طهموری، بهمن دان، حمید مهین دوست، فرشید فهیم، علی صالحی، مجید غضنفری، مهدی امینی خواه، احسان شاملو، شهرزاد عبدالمجید، امیر زریوند، بهشاد شریفیان، علی برجی، فاطیما درستکار، محسن مالجو، شراره رخام، حامد احمد جو، فرشید نوابی، سمیه قانعی، عبدالرضا امیر احمدی و مرتضی عمادی به مدت 8 ساعت در کلاس های نظری و عملی این دوره آموزشی شرکت داشتند.

در این دوره ها که با همکاری حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری آیلند (سرزمین ایرانیان) و ویژه هنرمندان عضو باشگاه ملی گردشگری هنرمندان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در پیست اتومبیلرانی سرزمین ایرانیان برگزار شد، شرکت کنندگان با اصول و تکنیک های صحیح و به روز رانندگی، تصمیم گیری درست هنگام مواجهه با حوادث و اتفاقات غیرمترقبه، رانندگی در شرایط جوی مختلف و ... آشنا شدند.

در پایان به شرکت کنندگان گواهی آموزشی و کارت اشتراک امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اهداء شد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان عضو رسمی نهادهای بین‌المللی فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA) و اتحادیه جهانی جهانگردی (AIT)، در سال های اخیر اقدامات و برنامه های فرهنگی متعددی را در راستای ایمنی راه‌ها طراحی و اجرا کرده و یا در دست اقدام دارد.