همزمان با دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

امضاء تفاهم نامه همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و صندوق بازنشستگی فولاد

1399/11/25 - 17:58


همزمان با دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

امضاء تفاهم نامه همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و صندوق بازنشستگی فولاد

در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای ارائه خدمات و تسهیلات گردشگری به بازنشستگان فولاد، تفاهم نامه همکاری میان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و صندوق بازنشستگی فولاد امضا شد.

حسین اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نمایندگی از وزارت گردشگری و مسروری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد، روز سه شنبه 21 بهمن 99 این تفاهم نامه را امضا کردند.

استفاده بازنشستگان و کارکنان صندوق از طرح سفر کارت، مشارکت طرفین در اجرای پروژه های حوزه گردشگری، استفاده بازنشستگان و کارکنان صندوق از خدمات گردشگری و استفاده آنان از دوره های آموزشی، ارائه خدمات امداد خودرویی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به بازنشستگان و کارکنان صندوق، از اهم مفاد این تفاهم نامه است.

قرار است شرکت سرمایه گذاری توسعه راهبرد مرآت کیش به نمایندگی از طرف صندوق و مدیر گردشگری و امور بین الملل به نمایندگی از طرف وزارت گردشگری جهت هدایت این تفاهم نامه به مرحله اجرا، اقدام کنند.

دکتر حسین اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در مراسم امضای تفاهم نامه مذکور، با بیان اینکه در ایام هشتاد و پنجمین سالگرد تاسیس کانون قرار داریم، گفت: بر اساس سیاست های وزیر محترم گردشگری با تمام امکانات به دنبال توسعه گردشگری در سراسر کشور هستیم.

با توجه به تحریم ها، اکنون همگان به اهمیت اقتصاد گردشگری پی برده اند و امروز شاهد توسعه و رونق روز افزون کنش های اقتصادی در این صنعت به ویژه حوزه بوم گردی ها در اقصی نقاط کشور و در کنار آن توزیع عادلانه ثروت هستیم.

دکتر مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد نیز، گفت: مایه خوشحالی است که با امضای این تفاهم نامه زمینه همکاری فی مابین، فراهم شده و دو مجموعه می توانند از ظرفیت های یکدیگر در راستای خدمت به بازنشستگان و جامعه هدف صندوق استفاده کنند.

یکی از زمینه های همکاری طرفین می تواند در خصوص مجموعه گردشگری گاجره باشد زیرا این مجموعه با توجه به امکانات و موقعیت مکانی خود، قابلیت جذب گردشگران خارجی را نیز دارد.

مفاد تفاهم نامه بیانگر آن است که شرایط مطلوبی برای استفاده بازنشستگان صندوق از خدمات و تسهیلات گردشگری به ویژه در خصوص طرح سفرکارت فراهم شده که در این خصوص معاونت فنی و عملیات بیمه ای صندوق و شرکت مرآت کیش، هماهنگی های لازم را جهت استفاده حداکثری بازنشستگان از این امکانات انجام می دهند.