طی مراسمی از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی صورت گرفت:

قدردانی از عوامل برگزاری رالی تور گردشگری خزر تا خلیج فارس

1402/3/1 - 10:41

مراسم قدردانی و تجلیل از عوامل و دست اندرکاران برگزاری رالی تور گردشگری خزر تا خلیج فارس از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی؛ این مراسم عصر روز یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 با حضور محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و جمعی از مدیران و دست اندرکاران برگزاری این رالی برگزار شد.

محمد حسین صوفی در این مراسم از این رالی به عنوان اتفاقی بزرگ و تأثیرگذار در تاریخ اتومبیلرانی کشور یاد کرد و گفت: این رویداد بزرگ که جمعی از هنرمندان کشور نیز در آن شرکت داشتند، علاوه بر ایجاد شادابی، سرگرمی، نشاط و آرامش در شرکت کنندگان به توسعه گردشگری، تشویق مردم به طبیعت گردی توام با توجه به حفظ آن، توسعه سفرهای مسئولانه و رانندگی ایمن نیز کمک می کند.

او در ادامه از برنامه ریزی برای برگزاری رالی های بین المللی از مبدأ ایران به کشورهای اروپایی و آسیایی خبر داد و افزود: این رالی تور نشان داد که ظرفیت های زیادی در این زمینه وجود دارد و می توان با هدف معرفی جاذبه ها و ظرفیت های بی شمار گردشگری ایران، جذب گردشگران خارجی و همچنین توسعه این صنعت، آن را در سطح برون مرزی نیز برگزار کرد.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح و جام رالی خزر تا خلیج فارس، از دست اندرکاران این رالی از جمله کمیته برگزاری، گروه پشتیبانی، حامیان مالی و ... تجلیل و قدردانی شد.

این رالی تور از 9 تا 14 اردیبهشت 1402 با هدف گرامیداشت روز ملی خلیج همیشه فارس، معرفی جاذبه های بی شمار گردشگری، تاریخی و طبیعی کریدور شمال به جنوب ایران، ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن و توسعه فعالیت های اتومبیلرانی در کشور، در مسیر 2300 کلیومتری ساحل چمخاله در استان گیلان به سمت جزیره زیبای کیش برگزار شد.

علاقه مندان به شرکت در فعالیت های اتومبیلرانی و آگاهی از برگزاری رویدادها، می توانند به پایگاه اطلاع رسانی کانون جهانگردی واتومبیلرانی به آدرس www.taci.ir مراجعه کنند.