به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی:

همایش سراسری فولکس واگن های ایران برگزار شد

1402/2/30 - 15:31

نهمین همایش سراسری خودروهای فولکس واگن به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی در 6 شهر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی؛ شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، یزد و مشهد مقدس روز جمعه 29 اردیبهشت 1402 به صورت همزمان میزبان انواع خودروهای تولید شده توسط شرکت فولکس واگن بودند.

این گردهمایی ها با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران و باشگاه رسمی فولکس واگن به مناسبت گرامیداشت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی و روز فولکس واگن با هدف توسعه فعالیت های اتومبیلرانی در کشور، شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی و کلاسیک و معرفی خودروهای تاریخی به عنوان بخشی از ظرفیت های میراث صنعتی و فرهنگی کشور، برگزار شد.

در مجموعه ایران مال تهران 650 دستگاه خودرو، در مجموعه کانتینر پارک اصفهان 40 دستگاه خودرو، پارک کوهسنگی مشهد مقدس 60 دستگاه خودرو، موزه خودروهای تاریخی یزد 20 دستگاه خودرو، مجتمع تجاری لاله پارک در تبریز 50 دستگاه خودرو و در باغ عفیف آباد شیراز 80 دستگاه خودرو گردهم آمدند.

فولکس ترانسپورتر، فولکس بیتل، فولکس گلف و فولکس گل، خودروهایی بودند که در این مراکز به معرض نمایش گذاشته شده و مورد استقبال گسترده علاقه مندان به وسیله های نقلیه تاریخی و فعالیت های خودرویی قرار گرفتند.

خبرنگار: فاطمه سلطانی