پیام تبریک مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت روز روابط عمومی

1402/2/27 - 11:41

محمدحسین صوفی، با انتشار پیامی فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این حوزه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، در این متن که امروز، چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه 1402 منتشر شد، آمده است:

«روابط عمومی محور و عنصر موثر ارتباط سازمان ها با فضای بیرونی، مخاطبان، مشتریان، ذینفعان و نیز واحدها و بخش های داخلی آن سازمان است. این واحد، محل ارتباط و تبادل نظر و تشریک مساعی و نیز بیان دیدگاه ها و نظرات و عملکرد هر سازمان به شمار می رود.

در عصر ارتباطات و دورانی که دنیا به دهکده جهانی بدل شده و اطلاع رسانی در همه عرصه‌ها پیشی گرفته، اهمیت جایگاه روابط عمومی دوچندان شده است. به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در همه عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌ها و نحوه تعامل آنها با جامعه، مخاطبان و مشتریانشان وابسته است. پس بی جهت نیست که در تقویم جهانی، روزی را به بهانه تجلیل از فعالان این حوزه، به نام ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری کرده اند.

به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی که امروزه از آن به عنوان چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای هر سازمان‌ و نهادی یاد می‌شود، فرصت را مغتنم شمرده، این روز جهانی را به تمامی فعالان این عرصه و همکاران تلاشگر خود تبریک عرض می‌نمایم. بی شک این روز تداعی‌گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است.»